miercuri, 31 decembrie 2008

Retrospectiva 2008

Peste cateva ore 2008 o să îşi ia ramas bun de la noi, o să plece la fel de repede cum a venit. Ne bucurăm gălăgios de plecare lui şi venirea noului an. Media ne-a invadat deja cu retrospective pe diverse domenii ale anului care tocmai se încheie. Aflăm care este omul anului 2008, cele mai importante evenimente politice, sportive, muzicale ale acestui an. Ni se aminteşte care a fost divortul şi nunta anului. Stiri vechi care nu mai prezintă nicinu interes. Actualitatea criteriul unei ştiri de calitete nu mai contează. Oricum romînii sunt plecaţi în vacanţă, nu se uită la TV.
Toţi luăm o pauză de cateva minute şi recapitulăm momentele bune , dar şi cele mei puţin bune ale acestui an. Tragem linie şi adunăm, facem socotelile de rigoare şi expunem o concluzie, care nu este prea roz.
De data asta nu vreau să fac aceste calcule. 2008 a fost pentru mine un an şi cu bune şi cu rele, ca şi ceilalti, nici prea rau, dar nici prea bun. Am avut parte şi de evenimente importante am terminat faculatea, mi-am luat licenţa, şi m-am mutat în Bucureşti.
Tot acum este momentul în care ne facem planuri pentru 2009. De data asta nu-mi doresc nimic. Poate că pâna acum am avut prea multe planuri şi vise, am fost dezamagită de fiecare dată când ceva nu a ieşit cum mi-am dorit. Acum accept ceea ce-mi aduce acet an.
Să avem un an mai bun, cu mai multe planuri realizate şi mai puţine vise spulberate.

Niciun comentariu: