vineri, 16 ianuarie 2009

stresiune

Nu ştiu la voi cum e, dar la mine a început sesiunea. Toate bune şi frumoase nu am decât 4 examene, aşa că săptămâna asta am avut 3 examene şi proiecte peste proiecte. Obositor!
Astazi e zi de relaxare,aşa am descoperi astazi o chestie super interesantă pe blogul unui coleg. Cică e un joc cu ajutorul căruia îţi descoperi adevarata vârstă, asta dacă te îndoieşti de anii pe care îi arată cartea ta de identitate;) 脳年齢テスト01 脳トレ瞬間記憶 Jocul e simplu, nu trebuie decât sa reordonezi crescător numerele care îţi apar înainte pe ecran, ai la dispozitie 10 runde. Atenţie însă gradul de dificultate creşte cu fiecare rundă. Pe mine această "chestie" mă arată mai bătrână :( nu am reuşit să obţin decât o frumoasă varstă de 27, cu 5 ani mai mult decât vârsta mea reala. Poate voi va descoperiţi mai tineri:D Aşa că SPOR!

Niciun comentariu: