vineri, 9 ianuarie 2009

a nins!!!


A nins! Am aşteptat atât de mult prima zăpadă şi în cele din urmă a venit. A nins peste Bucureşti, a nins peste sufletul meu. Ieri am plecat fericită de acasă prin zăpadă. În jurul meu copiii se bucurau de primii fulgi de nea, se băteau cu bulgări. Mă bucuram şi eu! Îi priveam zâmbind şi-mi aminteam. Mă regăseam în acei copii veseli şi gălagioşi. Mi-amintem de mine, mă vedeam mică, cu ghiozdanul în spate, mă băteam şi eu cu bulgări,aveam nasul roşu şi mâinle îngheţate, dar nu renunţam, mă bucuram de fiecare fulg de nea.Ce frumos era! Am revăzut bătaile cu zăpadă din curtea liceului, şi pe cele din facultate, din curtea căminului. Au trecut toate, iar acum mă bucur ca şi atunci de omătul aşternut. Mă ninge şi vreau să ningă mult, neaua să mă acopere şi mă transforme într-un om de zăpadă cu ochii de cărbune, cu un morcov în loc de nas, cu mâini făcute din mături, dar cu căciulă şi fular ca cei pe care îi făceam în copilărie. :D
Frumos mai era!

Niciun comentariu: