luni, 19 ianuarie 2009

Depresii...



De abia astăzi am descoperit cât de mult a evoluat ştiinţa. Am rămas şocată citind următorul articol http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-01-19&id=19517 (mersi Crengu).
S-a demonstrat aşadar că această zi este cea mai deprimantă din istorie. Mă întreb oare cum au ajuns la această conculzie, cum au descoperit ei că astăzi ci nu maine sau peste o săptămână o să fim deprimaţi? Sau poate că astazi o să fie doar începutul unei lungi perioade de deprimare, de depresie, declanşată bineînţeles de faimoasa criză economică care s-a abătut asupra noastră. Asta o să vedem în ziarele din zilele următoare. Pe mine m-a amuzat copios această ştire, ba mai mult a reuşit să ma scoată din depresia în care mă afundam fără să imi dau seama. M-am liniştit că nu sunt singura care se confruntă cu deprimarea, deşi în cazul meu ea poartă o altă denumire: LENE şi m-am reapucat de învăţat, desigur fără prea mult spor.
Am lăsat lenea într-un colt şi m-am apucat de învaţat cu zâmbetul pe buze. Acum aştept cu nerăbdare ştirea prin care o să fim informaţi că a fost descoperită ziua în care suntem binedispuşi, fericiţi. Asta o să se întample, probabil după ce trece criza, aşa că mai avem de aşteptat.
Să nu fim tristi, deprimaţi, ci să ne bucurăm de fiecare zi, de fiecare moment din viaţă.

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

zilele vin, zilele trec...
esti foarte frumoasa in poza de la profil - fie sa fii cat mai putin depresiva.

Aimée spunea...

Wow, m-ai facut sursa! :)) Ma bucur totusi ca te-a binedispus! :D :*