sâmbătă, 14 februarie 2009

back...

Ei bine in ultimul timp nu am mai scris nimic pe aici. Nu pentru ca nu as fi vrut, sau pentru ca nu am avut ce. Altul este motivul. In ultima perioada eu si "Timpul" nu am fost pe aceasi lungime de unda. Sa ma explic! Dupa o sesiune destul de dificila, in care timpul nu mi-a permis sa fac nimic in afara proiectelor, temelor a urmat si binemeritata vacanta.
Nu stiu altii cum sunt dar mie imi place sa imi petrec vacanta acasa, in mijlocul familiei. Cum ajung destul de rar acasa am profitat de zilele libere. M-am bucurat de prezenta familiei si a prietenilor. Doar aici ma relaxez, uit de probleme si reusesc sa imi incarc bateriile. Ce poate fii mai placut decat sa stii ca esti inconjurat de cei dargi. Sa ti se faca toate poftele, sa te simti iubit, protejat.
Zilele libere s-au dus una cate una. Dar pana luni, cand trebuie sa ma intorc in Bucuresti profit de putinul timp liber pe care il mai am.

Niciun comentariu: